[TYPO3-UG Dutch] Hoe maak ik een menu met typo3

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Mon May 11 15:05:42 CEST 2009

Beste Jacco!

Bedankt voor de code! Op dit moment werkt deze bijna helemaal!
Alleen de class current wil hij nog niet uit het .css bestand pakken?

Ik heb hem zo in mijn css staan.

#navigatielinks DIV.current{
background-color: #e7e3d8;
color: #866b50;
border-bottom: solid 1px #866b50;
}
#navigatielinks DIV.current:hover {
background-color: #e7e3d8;
color: #000000;
}

Verder zou ik graag willen weten hoe je een apart menu item kan stylen.
Ik zie in de html dat hij deze meegeeft. Ik moet namelijk het bovenste
menu-item
een border van 1px meegeven.

Tot slot vraag ik me af wat dit is:

#ATagTitle.field = description // title
ATagTitle.field = description

Kan ik hier nog wat mee doen of moet ik dit laten voor wat het is? :)

Groeten,

Arjan