[TYPO3-UG Dutch] realurl en jk_poll issue

Rik Willems rik at actiview.nl
Wed Mar 25 15:32:13 CET 2009

Hoi Stephan,

In deze url ontbreekt het stuk van de pagepath. Controleer of dit goed
staat (tenzij deze poll op de voorpagina staat, dan zal er geen pagepath
zijn). Zo'n dubbele slash komt vaak voor wanneer preVars of postVarSets
items leeg zijn maar wel verwacht worden. Kijk of je 'noMatch' =>
'bypass' kan toevoegen aan je RealURL setup. Bijvoorbeeld:

  	'preVars' => array(
		array(
			'GETvar' => 'L',
			'valueMap' => array(