[TYPO3-UG Dutch] realurl en jk_poll issue

Stephan de Bruin stephan.de.bruin at dpdk.nl
Wed Mar 25 12:13:35 CET 2009

Hallo allemaal,

misschien dat iemand mij kan helpen. Op onze site hebben we een poll
staan (extensie jk_poll). Ook maken we gebruik van realurl (icm.
cbrealurl en forcerealurls). De poll werkt echter niet goed op de homepage.

Wanneer ik op de poll stem, wordt de url als volgt:

www.example.com//?tx_jkpoll_pi1%5Bgo%5D=savevote&tx_jkpoll_pi1%5Buid%5D=20

en wordt binnen de poll de foutmelding gegeven dat er een antwoord moet
worden geselecteerd.

Naar mijn idee komt het door de dubbele slash, maar de vraag is nu hoe
ik deze weg krijg. Wanneer er op andere pagina's op de poll wordt
gestemd, werkt het geheel wel goed.

Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,
Stephan