[TYPO3-UG Dutch] FCE - link binnen <h3>

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Mon Mar 23 14:55:27 CET 2009

Ik begin net met Flexible Content Elements en ik snap er nog niet zo veel
van! Een layout van twee kolommen is me gelukt, maar dit nog niet:

Dit is het HTML template:

------------------------------
------------------------------

De href wordt gevuld door een Attr. field.
Om die <a> heen wil ik een <h3> zetten.
Als ik hiervoor "wrap=<h3>|</h3>" gebruik in de DS, komt de <h3> binnen de
<a>. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Verder wil ik dat als de href niet ingevuld wordt, de <a> ook niet gemaakt
wordt.
Ik ben dan ook begonnen met:

  <h3>titel<h3>

Maar dan heb ik geen idee hoe ik de <a> binnen de <h3> plaats.

Hoe zouden jullie dit oplossen? Ik heb het gevoel dat dit veel beter anders
kan, maar ik kan het niet bedenken...

Alvast bedankt,
Barbara