[TYPO3-UG Dutch] fe_users_registratie

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Sun Mar 22 02:39:49 CET 2009

Beste Martin,

Als je een antwoord wilt op je vraag vergroot je de kans als je met je
voor en achternaam mailt, daar dit hier een huisregel probeert te zijn.
Mocht je hier toch geen antwoord snel krijgen dan zou je het kunnen
proberen op de engelse mailinglist. Echter daar moet je sowieso met voor
en achternaam posten.

groets jacco

--

Met vriendelijke groet,