[TYPO3-UG Dutch] Info gevraagd

Bas v.d. Wiel j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Wed Mar 18 10:47:02 CET 2009

Hoi Erwin,
Het 'zomaar' installeren van een patch op een release waar die niet voor
bedoeld is, kan inderdaad problemen opleveren. Als het inderdaad een
echte bug is, en de patch was correct, dan is de kans erg groot dat de
patch in de volgende releases gewoon in de core is opgenomen.
Het probleem dat je beschrijft, ken ik zekf niet. Zou je een verwijzing
kunnen geven naar de bugtracker? Anders kan ik er weinig specifieks over
zeggen..

Groeten,
Bas