[TYPO3-UG Dutch] Info gevraagd

Erwin Winkel erwin.winkel at planet.nl
Wed Mar 18 10:41:57 CET 2009

Beste usergroup-leden,
Na een kopieer/plak actie van een aantal pagina's krijg ik nu als URL
onderin de BE een vermelding met alt_db_navframe.php&currentSubscript=....
i.p.v. de normale url naar de pagina. Zoeken in de bug-database levert een
verwijzing naar een patch op. Echter, de informatie is gerelateerd aan een
oudere versie van typo3: 4.2.0. Ik gebruik 4.2.1. Hoe kan ik erachter komen
of deze patch nodig is? Hoe moet ik een patch installeren? Kan het problemen
opleveren om een patch 'zomaar' te installeren?  Heeft iemand dit eerder bij
de hand gehad? Wat is de oplossing?
Bedankt voor elke vorm van info over dit verschijnsel.
Groet,
Erwin

www.red-seadog.com

--
"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana!"