[TYPO3-UG Dutch] Lettertype grootte

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Tue Jun 30 11:39:29 CEST 2009

Zal me nog snel even moeien.  Ik maak deel uit van een list specifiek
voor personen met een visuele handicap - puur uit interesse, niet omdat
ik een visuele handicap heb.

Die A A A's zijn inderdaad weinig nuttig en zorgen eigenlijk meestal
voor problemen.  Ze worden via javascript uitgevoerd, en daar blokkeren
de meeste aangepaste screenreaders en browsers op.  De website moet
inderdaad kunnen worden gezoomd, maar dan via de ingebouwde functies van
de browsers.

Trouwens, als je écht een goeie website wil bouwen die toegankelijk is
voor iedereen, en voor searchengines ook trouwens, zijn er wel een
aantal tips hier te vinden.  http://www.anysurfer.be/nl/richtlijnen/

Dit is allemaal perfect haalbaar met typoscript en CSS.

Groeten,
Marijn