[TYPO3-UG Dutch] Betr: Re: Problemen met RealURL

Tue Jun 30 10:51:52 CEST 2009

Hallo Pim,

rootpage_id lijkt te kloppen. Staat in de tx_realurl_pathcache netjes op
4, wat overeenkomt met het pageid van de rootpage.

Pageid van de opgevraagde pagina's klopt ook. Echter, het cache is nog niet
compleet want niet ieder menu item staat in het cache. Komt waarschijnlijk
omdat die pagina's nog niet opgevraagd zijn?

In de adresbalk wordt wel de aangepaste (Real)URL weergegeven, echter de
juiste pagina wordt niet weergegeven.

tx_realurl_pathcache heeft wel 29 records over pagina's die niet kunnen worden
gevonden (closest matching is...). Zelfs twee vreemde in de trent van '114.tv/banner/shirohige/fxid.txt'

Gr.
Roy