[TYPO3-UG Dutch] Default land in sr_feuser_register formulier

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Mon Jun 29 16:26:45 CEST 2009

Hallo allemaal,

mijn sr_feuser_register registratie formulier geeft 'Germany'
als de default optie ondanks dat ik in de TS heb staan:
--
config {
   language=nl

Ik wil natuurlijk Nederland als default waarde hier tonen maar
vind geen oplossing hiervoor.
Enkele uren spitten door (dubbele) Google resultaten leverde
alleen suggesties over het zetten van de constanten in
plugin.tx_staticinfo_pi1.countryCode maar dat werkt ook niet
voor mij. Bovendien heeft deze extensie geen constanten meer?

Weet iemand waarom 'Gemany' als default wordt getoond en of/hoe
ik de default op nld kan zetten?
Tip: de site wordt in Duitsland gehost wat wellicht de voorkeur
verklaard, maar _waar_ in de install of config staat dit/ war
haalt TYPO3 deze info vandaan?

Alvast dank voor jullie input,
Pascal