[TYPO3-UG Dutch] Zeer gekleurd menu.

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Jun 27 22:32:16 CEST 2009

Hoi Gosse,

Ik weet niet hoe je menu er precies uit ziet, maar ik denk dat je op
deze manier een eind kunt komen:
Met
NO.wrapItemAndSub (
Wordt het item van het eerste en het volledige tweede niveau gewrapt

Je krijgt dus
met daarbinnen het submenu
Dat submenu kun je ook weer wrappen met een class

Dus komt er iets als

Heb je daar wat aan of bedoel je wat anders.

Als je wat anders bedoelt stuur dan je hele menu typoscript mee, en een
voorbeeld van de html die je wilt realiseren.

Groeten,

Daniel