[TYPO3-UG Dutch] Zeer gekleurd menu.

Gosse J de Jong gosse.kottick at gmail.com
Sat Jun 27 20:39:24 CEST 2009

Bedankt Daniel,

Werkt op deze manier goed.
Ik heb toch achteraf een aantal sub menu's te stylen, ook nu krijg ik maar 1
submenu dat gestyled kan worden.

Ik gebruik voor NOrmal state:

lib.menu_1.1.NO.wrapItemAndSub

lib.menu_1.2.NO.allWrap

Hoe kan ik deze submenu's die wel anders gestyled moeten worden te pakken
krijgen?

--
Met vriendelijke groet,
Gosse

http://www.red-seadog.com

It's not the lofty sails but the unseen wind that moves the ship

Op 26 juni 2009 13:29 schreef Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het
volgende: