[TYPO3-UG Dutch] usertrack... de mail header...

piet roorda pietroorda at gmail.com
Wed Jun 17 20:00:31 CEST 2009

Ha gerrit,
ik dacht al...
je zou zeggen, de data staan in een xml file:
10 = TEXT
10.value = een uitdrukking
10.data = LLL:typo3conf/meinelocallang.xml:meinAusdruck

dus dacht ik hier aan:
temp.usertrack = TEXT
temp.usertrack.value = De door mij gewenste header
temp.usertrack.data =
LLL:EXT:loginusertrack/mod1/locallang.xml:lastlogin_removeold_subject

maar of dat gaat werken?
cheers,
piet