[TYPO3-UG Dutch] usertrack... de mail header...

Gerrit Vijlbrief - Typohosting gerrit at typohosting.nl
Wed Jun 17 19:25:05 CEST 2009

Piet,
Het was te vroeg, ik was aan het reageren op een andere thread. Mijn
antwoord sloeg dus nergens op.

Maar dan nu iets waar je misschien wel iets mee kunt: In
typo3conf/ext/loginusertrack/mod1/locallang.xml staat de hele tekst van
onder meer de mail. Daar zul je teksten in moeten wijzigen. Da's niet
zoals je het wilt hebben, maar via typoscript is het niet te realiseren.
Groeten, Gerrit