[TYPO3-UG Dutch] Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Jun 16 20:07:40 CEST 2009

Mark van Voorthuisen wrote:
> Na het verhuizen van mijn typo3 website naar een andere domeinnaam krijg ik
> de volgende melding bovenaan iedere pagina die voor het eerst wordt
> opgevraagd:
>
> Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output
> started at
> /export/home2/viscon.eu/www/typo3conf/ext/templselect/pi1/class.tx_templsele
> ct_pi1.php:87) in
> /export/home2/viscon.eu/www/typo3/sysext/cms/tslib/class.tslib_fe.php on
> line 2907

Dit vertelt je dat er op regel 87 van class.tx_templselect_pi1.php al
iets van output ontstaat terwijl TYPO3 later nog dingen als
cookie-informatie probeert te genereren.

Dit bestand is onderdeel van de voorbeeld template selector die in deel
2/3 van Modern Template Building wordt uitgelegd. De code in de
handleiding was slechts 53 regels, dus ik vermoed dat je een uitgebreide
versie hebt.

Waarschijnlijk is er bij het overzetten van de installatie een lege
regel aan het eind van het bestand gekomen (of misschien tussen twee
blokken <?php ?> code).

Even de configuration cache legen na het wijzigen en het zou opgelost
horen te zijn...

--

Jigal van Hemert.