[TYPO3-UG Dutch] Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at

Mark van Voorthuisen markv at visser.eu
Tue Jun 16 16:56:44 CEST 2009

Na het verhuizen van mijn typo3 website naar een andere domeinnaam krijg ik
de volgende melding bovenaan iedere pagina die voor het eerst wordt
opgevraagd:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output
started at
/export/home2/viscon.eu/www/typo3conf/ext/templselect/pi1/class.tx_templsele
ct_pi1.php:87) in
/export/home2/viscon.eu/www/typo3/sysext/cms/tslib/class.tslib_fe.php on
line 2907

De nieuwe domeinnaam is www.viscon.eu voorheen stond hij op:
http://www.visserite.com/index.php?id=178 (daar is het probleem dus niet).

De tekst in de pagina wordt de eerste keer dat je hem bekijkt ook in een
ander font geprojecteerd.
Verder werkt de site goed.
Waar moet ik de oorzaak van dit probleem zoeken en wat kan ik eraan doen?

Mvg,
Mark van Voorthuisen