[TYPO3-UG Dutch] RTE tutorial - copy paste uit Word en zo

Marijn Depraetere marijn.depraetere at telenet.be
Mon Jun 15 11:02:55 CEST 2009

Hallo iedereen,

Config:

TYPO3 4.2 (and above)
MySQL
PHP 5

Wie heeft ook problemen met copy - paste vanuit Word (of ander
office-programma) rechtstreeks in de HtmlAreaRTE?  Ik slaag er maar niet
in de RTE zo in te stellen dat hij enkel maar tekst, vet, cursief,
onderlijnd en headers overneemt en al de rest filtert.  Het is zelfs zo
erg dat sommige van mijn redacteuren er in slagen om half-open
<//font>-tags en van die leuke mso-normal classes achter te laten.  En
ja, ik heb hun al herhaaldelijk gewezen op het feit dat ze hun tekst
eerst in kladblok moeten plakken en zo in TYPO3, maar ja...

Is er ergens een goeie tut beschikbaar waarnaar jullie kunnen
verwijzen?  Ik heb zowat alles gelezen dat Google aanbied, maar zie door
de bomen het bos niet meer vrees ik...

Alvast bedankt,
Marijn