[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 Noord-Nederland

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sun Jun 14 10:46:59 CEST 2009

Hi Daniel,

Het versnipperen van informatie verzwakt de marketing van het product. En om
dan een vergelijking te maken met Duitsland slaat natuurlijk nergens op. Elk
logisch nadenkend mens beseft dat Duitsland vele malen groter is dan
Nederland. Duitsland heeft ruim 82 miljoen inwoners. Het is het grootste
land van de EU. Het land heeft een oppervlakte van 372.000 km2. Ter
vergelijking: NL: 16 miljoen inwoners en een oppervlakte van 41.000 km2.

Tja.

En wat voor ideeen verwacht je nu te krijgen? Een kopie van typo3.nl, een
overzicht van alle extensies afkomstig van NL ontwikkelaars? Een forum, een
bedrijvenlijst? Besteed dan liever die tijd om mee te werken aan het
redesign project van typo3.com of maak een eigen 'hub' op typo3.nl. Lijkt
mij een meer haalbare kaart en voegt echt wat toe aan het versnipperde
landschap.

Ric

Op 14 juni 2009 07:22 schreef Jigal van Hemert <jigal at xs4all.nl> het
volgende:

> Even kijken naar wat discussies uit een recent verleden:
>
> - "[TYPO3-english] Why there is not an " official " online Forum for
> TYPO3?" (Zie [1], [2], [3]) Een heel interessante vraag, waarbij terecht
> de opmerkingen worden geplaatst dat een losstaand forum weer voor
> versplintering van kennis zorgt en dat kennisvragers en -gevers weer meer
> plaatsen moeten bezoeken om dingen te vinden of te helpen. Een uitbreiding
> van de huidige synchronisatie tussen e-maillijsten en nieuwsgroepen met de
> mogelijkheid te kunnen posten op een website lijkt een goede oplossing
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

t.078 635 1200
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !