[TYPO3-UG Dutch] Betr.: Re: Nieuw toegevoegde pagina'szijn soms nietzichtbaar

David van Hussel dhussel at haarlem.nl
Tue Jun 9 14:59:49 CEST 2009

Hoi Jigal,

Ok, duidelijk, dan had ik dat verkeerd begrepen! Maar dan is het toch nog steeds zo, dat dit bij een normale aanroep van deze pagina moet gebeuren en dat je niet op CTRL-F5 moet drukken?

Dit zou dan een een cache probleem zijn. Als de pagina veranderd (er komt een nieuwe link in het menu bij) dan zou de pagina die in de Typo3-cache staat toch direct moeten vervallen? Of zie ik dat verkeerd?

Groeten,

David
Hoi David,

> Volgens mij niet helemaal. Er word op de pagina die de link naar de
> nieuwe pagina bevat, op CTRL-F5 gedrukt. Dan verschijnt de link naar de
> nieuwe pagina. Op dat moment word de nieuwe pagina dus nog helemaal niet
> aangeroepen.

Nee, het gaat ook niet om het aanroepen van de pagina zelf, maar om het
maken van een link naar die pagina. Dat is het moment dat RealURL een
'mooie url' voor die pagina vaststelt.

Dat je (toevallig) zelf de url kunt voorspellen betekent nog niet dat
RealURL er al van op de hoogte was!

--
Jigal van Hemert.