[TYPO3-UG Dutch] Betr.: Re: Nieuw toegevoegde pagina's zijn soms nietzichtbaar

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Jun 9 14:24:50 CEST 2009

Hoi David,

> Volgens mij niet helemaal. Er word op de pagina die de link naar de
> nieuwe pagina bevat, op CTRL-F5 gedrukt. Dan verschijnt de link naar de
> nieuwe pagina. Op dat moment word de nieuwe pagina dus nog helemaal niet
> aangeroepen.

Nee, het gaat ook niet om het aanroepen van de pagina zelf, maar om het
maken van een link naar die pagina. Dat is het moment dat RealURL een
'mooie url' voor die pagina vaststelt.

Dat je (toevallig) zelf de url kunt voorspellen betekent nog niet dat
RealURL er al van op de hoogte was!

--
Jigal van Hemert.