[TYPO3-UG Dutch] Powermail naar Nederlands zetten

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Fri Jun 5 11:30:40 CEST 2009

> Wordt dan ook automatisch de locallang.xml binnen
> http://typo3.org/extensions/repository/view/powermail/current/ upgedate?

Het is de bedoeling dat in de extensie zelf alleen Engelstalige strings
voorkomen in de language files.
Via de Extension Manager kun je de vertalingen van de geïnstalleerde
extensies van de translation server binnenhalen (die komen dan in
typo3conf/l10n/<taal>/<extensienaam>/ te staan).

Hierdoor worden extensies met veel teksten die reeds in 43 talen
beschikbaar zijn een stuk kleiner, de TYPO3 installatie loopt niet over
met gigantische locallang.xml bestanden en de vertalingen kunnen gedaan
worden door een team dat verstand heeft van een bepaalde taal.

Met llxmltranslate zijn de teksten keurig in de juiste xml files te zetten
en kun je pakketjes maken om in de translation server te (laten) hangen.

> Ik heb trouwens even gekeken daar staat reeds :
>
> <label index="JSvalidation_label_validate_digits">Gebruik alleen cijfers
> in dit veld. Vermijd spaties en andere karakter zoals punten en
> komma\'s.</label>

Da's mooi! Dan is het probleem (en oplossing) blijkbaar ook al bij de
auteur doorgedrongen :-)

--
Jigal van Hemert.