[TYPO3-UG Dutch] Powermail naar Nederlands zetten

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Jun 5 10:46:43 CEST 2009

Jigal van Hemert schreef:

> Het hoort natuurlijk gewoon in de translation server te staan en niet in
> de extensie ;-)
>
> Dus als iemand van het NL-translation team even zin heeft?...

Wordt dan ook automatisch de locallang.xml binnen
http://typo3.org/extensions/repository/view/powermail/current/ upgedate?

Ik heb trouwens even gekeken daar staat reeds :

<label index="JSvalidation_label_validate_digits">Gebruik alleen cijfers
in dit veld. Vermijd spaties en andere karakter zoals punten en
komma\'s.</label>

Ik moet nog eens testen of dat voor mij dan ook werkt..., echter het
probleem kwam niet bij iedere site voor.

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post
www.id-internetservices.com