[TYPO3-UG Dutch] probleem met fe users login

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Jul 28 09:46:18 CEST 2009

Hoi Marvin,

Mijn eerste tip is:

Wellicht een PHP setting die iedere keer de sessie wegflikkert omdat er niet
in de /tmp directory geschreven kan worden (rechten probleem)? Sessies
worden voor zover ik weet fysiek opgeslagen in een directory. Als de website
daar geen rechten toe heeft kunnen de sessies dus niet opgeslagen worden en
gaat het nooit werken ben ik bang. Echter of ik dit allemaal goed zie is mij
niet zeker.

Indien andere meer kunnen laten weten hoe PHP met sessies op een webserver
omgaat weet je wellicht iets meer. Check dus of sessies wel op de webserver
opgeslagen kunnen worden (rechten).

Groeten,
Jordan