[TYPO3-UG Dutch] DirectMail personaliseert de nieuwsbrieven niet

René van Densen statusnil at gmail.com
Mon Jul 27 17:10:52 CEST 2009

Hallo Daniel,

ik denk dat ik het gevonden heb. De optie zit in de template die aan de
nieuwsbrief zelf vastzit. Dus inderdaad die via List bekeken, de template
ge-edit, onder 'Includes' het eerder genoemde vinkje aangezet, en presto..
Er zijn alvast twee verschillen met de andere tests: DirectMail heeft naar
de testgebruiker die de mail in text format wou ontvangen, ook zo verstuurd,
en het verzenden deed er langer over. Ik kan hier in ieder geval weer mee
verder ipv allerlei server instellingen te checken en zo, dank !

Vriendelijke groeten,

René van Densen