[TYPO3-UG Dutch] DirectMail personaliseert de nieuwsbrieven niet

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Jul 27 15:58:11 CEST 2009

Hallo René,

Die bedoel ik niet. Het gaat om de templates die je moet includen bij de
installatie van een extensie. Daar waar je bv ook ccs_styled_content
include.

Je weet zeker dat je configuratie van directmail ook goed staat? En dat
bij de geadresseerden de betreffende categorieën aangevinkt staan?
Ja, ik vraag maar . . .

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg