[TYPO3-UG Dutch] DirectMail personaliseert de nieuwsbrieven niet

René van Densen statusnil at gmail.com
Mon Jul 27 15:24:15 CEST 2009

Hallo Daniel,

ik heb het terug proberen te zoeken maar in de DirectMail handleiding vind
ik dat niet terug. Had 't echter ook al ergens eerder gelezen inderdaad, dus
toch maar even bekeken. Als wat ik nu ga vertellen de domme route is heb 't
niet begrepen en kan ik een zetje in de juiste richting gebruiken...

Heb bij [ Template > directmail sysfolder > newsletter bestand ] 3 templates
gevonden, onder 'Resources'. template.html, template_01.html,
template_02.html. Ik heb ze op drie mogelijke volgordes gezet, maar de mail
die ik uitstuur wordt nog steeds in volledigheid naar de gebruikers
gestuurd.

Met vriendelijke groeten,

René van Densen