[TYPO3-UG Dutch] DirectMail personaliseert de nieuwsbrieven niet

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Mon Jul 27 13:29:21 CEST 2009

Testmail als in je emailadres invullen in het inputfield? Dan werkt
personalisatie niet, omdat er niks geparsed wordt.
De oplossing om echt te controleren of het goed gaat, is door een test
emailadressen bestand aan te maken in de BE apart van je andere abonnees.
Dan kun je alles controleren.

Ric

Op 27 juli 2009 13:19 schreef René van Densen <statusnil at gmail.com> het
volgende:

> Goedendag,
>
> TYPO3 4.2.6
> DirectMail 2.6.3
>
> Ik ben al enkele weken bezig met DirectMail werkend te krijgen zoals de
> vele
> tutorials en documentatie beschrijven dat het werkt, maar bij het verzenden
> van een DirectMail newsletter krijg ik bij alle (test) subscribers de
> totale
> nieuwsbrief-pagina binnen, ondanks dat ik de Pagecontent secties toch echt
> individueel aan DirectMail categorieën heb toegekend. Alles wat ik kon
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

=> abonneer u nu op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van TYPO3
ontwikkelingen: www.alternet.nl/?477
=> vacature: PHP ontwikkelaar met TYPO3 affiniteit

t.078 635 1200 / intern nummer: 103
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !