[TYPO3-UG Dutch] DirectMail personaliseert de nieuwsbrieven niet

René van Densen statusnil at gmail.com
Mon Jul 27 13:19:39 CEST 2009

Goedendag,

TYPO3 4.2.6
DirectMail 2.6.3

Ik ben al enkele weken bezig met DirectMail werkend te krijgen zoals de vele
tutorials en documentatie beschrijven dat het werkt, maar bij het verzenden
van een DirectMail newsletter krijg ik bij alle (test) subscribers de totale
nieuwsbrief-pagina binnen, ondanks dat ik de Pagecontent secties toch echt
individueel aan DirectMail categorieën heb toegekend. Alles wat ik kon
vinden qua settings voor constants en setup is geprobeerd, de gebruikers
zijn op de juiste manier in de database, en zelfs het stap-voor-stap
verzenden van de nieuwsbrief toont dat de Pagecontent toch echt enkel naar
die categorieën zou moeten gaan. Desalniettemin krijgt iedere (test)
subscriber gewoon álle content binnen.

Zijn er hier mensen die ervaring met deze issue en zo ja, heeft er iemand
tips over waar ik op moet letten ?

Alvast dank !

René van Densen