[TYPO3-UG Dutch] toegangs rechten voor full -backup en realurl mgt

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sat Jul 25 20:38:00 CEST 2009

WP Perquin wrote:
> Ik heb een groep met rechten etc.
>
> Die groep heeft ook recht om een backup te maken en de real url manager te
> bekijken.
>
> Alles werkt qua rechten, MAARRR de full_backup als ook de realurl_mgt wordt
> überhaupt niet gezien in het schermpje na inloggen. Ze zijn binnen de groep
> wel aangevinkt.

full_backup zet zichzelf in het Admin Tools menu en zoals de naam al
zegt... tenzij je groep ook Admin zijn is deze module niet zichtbaar te
krijgen.

realurlmanagement (ik denk dat je die bedoelt) worstelt zich een positie
in het Web menu, dus die zou wel zichtbaar moeten zijn als je 'm voor
die betreffende groep in de access rights hebt aangevinkt...

--
Jigal van Hemert.