[TYPO3-UG Dutch] Alle inhoud van 1 pagina in XML

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Wed Jul 22 23:44:18 CEST 2009

On Jul 22, 2009, at 4:23 PM, Jigal van Hemert wrote:

> Ja, het kan via een type= of zoiets, maar het kost wel wat werk.
> Zoals je voor type=0 (standaard waarde) HTML templates hebt voor de
> pagina en alle extensies daarop plus eventueel HTML in allerlei
> Typoscript wrap's, etc. zo zul je voor dat andere type templates
> moeten
> maken die XML bevatten waarin de data moet komen.
> Ook zul je wellicht delen van de configuratie van tt_content en
> lib.stdheader moeten aanpassen om in je gewenste XML structuur te
> vallen.
>
> Mocht je het voor een redelijk simpele pagina (bijvoorbeeld alleen
> [...]

via de CONTENT object kun je wel content laden binnen TS en zoals
Jigal al aangeeft
kun je er dan een speciale page type van maken om de XML weer te geven
onder specialy condities.

Je natuurlijk geen menu's en all andere zaken, en alleen content. Maar
ik denk dat je dit wilt?

			regards, Ries van Twisk

tags: Freelance TYPO3 Glassfish JasperReports JasperETL Flex Blaze-DS
WebORB PostgreSQL DB-Architect
email: ries at vantwisk.nl        web:   http://www.rvantwisk.nl/
skype: callto://r.vantwisk
Phone: +1-810-476-4196    Cell: +593 9901 7694                   SIP:
+1-747-690-5133