[TYPO3-UG Dutch] Ede online met Apache SOLR als zoekmachine

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Sat Jul 11 18:03:10 CEST 2009

Hi Ben,
Zou je de ipv _al_ je referenties 1 link willen opnemen? Nu heb ik 50%
informatie, en 50% reclame. Het vervuilt de mailinglist zo. Ik vind het ook
niet echt de plek hiervoor.

Thx.

Ric

Op 11 juli 2009 17:32 schreef ben van 't ende [netcreators] <
ben at netcreators.com> het volgende:

> Hey Jigal,
>
> Ik kan het nauwelijks een kritische vraag noemen ;-) Nu worden access
> restricted
> pagina's nog niet meegenomen. Wat ik al eerder zei we hebben een hele
> featurelijst voor een volgende fase waar deze feature ook bij hoort. Ik
> verwacht
> dat deze extensie heel wat support gaat krijgen, dus die feature komt er
> wel in.

> Stucki heeft al het een en ander gedaan aan Indexed Search waaronder full
> text
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

=> abonneer u nu op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van TYPO3
ontwikkelingen: www.alternet.nl/?477

t.078 635 1200
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !