[TYPO3-UG Dutch] Ede online met Apache SOLR als zoekmachine

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sat Jul 11 17:16:48 CEST 2009

ben van 't ende [netcreators] wrote:
> Overigens zijn de zoekresultaten op dit moment alleen verkregen door de site te
> crawlen met Nutch.

Een kritische vraag: mag ik hieruit concluderen dat ook deze search
extensie -- net als Mnogosearch, ht://dig -- (nog) niets kan met access
restricted content (pagina's en content elementen)?

Veel websites hebben wel afgeschermde informatie en die zijn dus nog
aangewezen op het monster 'indexed search'; indexed search schijnt wel
opgepimpt te worden, maar dat is nog niet gebeurd.

Groetjes,
--
Jigal van Hemert.