[TYPO3-UG Dutch] Ede online met Apache SOLR als zoekmachine

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Sat Jul 11 12:24:42 CEST 2009

On Sat, 11 Jul 2009 11:59:06 +0200
Loek Hilgersom <hilgersom at xs4all.nl> wrote:

> Om die reden heeft tt_news een optie dontUseBackPid om deze 'mooie
> feature' ook maar weer uit te kunnen schakelen, en de manual raad dit
> ook aan.

Ik heb er op mijn kleine site geen last van in elk geval. en eigenlijk
vind ik ook dat dit op een grote site ook zonder problemenzou moeten
kunnen. Het is belachelijk om bladerend door een nieuwssysteem steeds
weer vooraan te moeten beginnen. Overleg met de plugin auteur is dan
misschien toch zinvol? ;-)

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | nevada / OpenSolaris 2009.06 release