[TYPO3-UG Dutch] Ede online met Apache SOLR als zoekmachine

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Sat Jul 11 11:59:06 CEST 2009

Hoi allen,

Met die backpid is dat inderdaad te realiseren, maar dat gaat niet zonder
problemen. Als gevolg van die extra backpid parameter creeer je namelijk een
stuk of wat versies van dezelfde pagina die ieder afzonderlijk gecached gaan
worden, en ook als afzonderlijke pagina's worden geindexeerd door indexed
search. Voor kleine sites merk je er waarschijnlijk weinig van, behalve dat je
artikel bij het zoeken altijd bijv. 4x vermeld wordt, maar bij een grote site
kan dit echt een probleem worden.

Om die reden heeft tt_news een optie dontUseBackPid om deze 'mooie feature' ook
maar weer uit te kunnen schakelen, en de manual raad dit ook aan.

Groet,
Loek