[TYPO3-UG Dutch] sectionIndex

Walrick lists at globalhealingcircle.net
Fri Jul 10 10:29:55 CEST 2009

Thomas Noest wrote:
> Bedankt Loek,
>
> Menu type3 zal ik eens proberen om te bouwen. Dat is het csc-type dat ik
> terug zie in de html broncode als ik een sectieindex toevoeg op de
> pagina. Maar wat is er mis met mijn eerste TS? Ik heb het idee dat ik
> een logische fout maak maar waar? Vreemd is ook dat ik met googlelen
> nauwelijk voorbeelden vind van .sectionIndex maar vooral oplossingen met
> een hoop TS met select etc. vind. Maar ik ben niet zo'n held met TS.

Ik heb ook een keer geprobeerd een sectionindex te maken met
sectionIndex = 1. Heeft volgens mij even gewerkt, maar toen ik na wat
andere experimenten (waarbij de eerdere TS niet bewaard bleef) het nog
een keer probeerde werkte het niet meer. Dus uiteindelijk inderdaad op
een uitgebreidere methode met select e.d. uitgekomen. Die werkt verder
prima.

Groet,

Walrick

--