[TYPO3-UG Dutch] typoscript form javascript aanpassen

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Thu Jul 9 10:28:51 CEST 2009

Wanneer ik via het standaard formulier een validatie maak ziet dat er als
volgt uit:

(LET WEL ingeknipt voor de “duidelijkheid”)

<form xxxx onsubmit="return validateForm('bla bla')">

Okay dat werkt dan allemaal.
Nou wil ik echter het onsubmit gedeelte aanpassen. Ik wil namelijk dat
wanneer
De validatie okay is (dus true terug geeft) dat dan een procesbar
verschijnt.
Hiervoor moet het stukje van onsubmit aangepast worden in het volgende:
<form xxxx onsubmit="showprocessbar(validateForm('bla bla'))">

Iemand enig idee hoe je dat kunt doen met typoscript? Als het überhaupt
mogelijk is.

willem