[TYPO3-UG Dutch] Crawler vraag

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Thu Jul 9 12:41:08 CEST 2009

Beste lijst,

Op dit moment ben ik wat aan het spelen met de crawler extensie en in
het indexeren van extensie records (tt_news bijv.)

Dit loopt allemaal soepel, tt_news netjes op de juiste pagina
geindexeerd en als titel wordt de titel van het nieuwsbericht gebruikt.

Echter, wanneer ik dezelfde crawler instelling loslaat op een custom
extensie, wordt als titel de naam van de pagina gepakt (in dit geval
'Detail') wat dus een lijst van zoekresultaten geeft die allen 'Detail'
heten.

Heb ik iets over het hoofd gezien? Moet er nog iets worden ingesteld?

Huidige crawler setting:

tx_crawler.crawlerCfg.paramSets {

  tx_fleet_pi1 = &tx_fleet_pi1[showUid]=[_TABLE:tx_fleet_fleet;_PID:72]

  tx_fleet_pi1.procInstrFilter = tx_indexedsearch_reindex

  tx_fleet_pi1.cHash = 1

  tx_fleet_pi1.baseUrl = http://het.juiste.domein.nl/

  tx_fleet_pi1.pidsOnly = 74

}