[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe zoek extensie

Rudy Gnodde rgn at windinternet.nl
Tue Jul 7 10:03:24 CEST 2009

Beste Henjo,

Henjo Hoeksma wrote:
> Hi Rudy,
>
> in de eerste plaats: bedankt voor het vrijgeven van de extensie!
>
> Kun je iets meer toelichten over hoe de index bewaard / geactualiseerd
> wordt? Performance in vergelijking tot IS?
De indexer van ht://dig moet via een cronjob worden opgestart. Hoe vaak
je dat doet is aan jou. Hoe snel het indexeren gaat hangt natuurlijk af
van hoeveel je wilt indexeren, maar het indexeren zelf gaat sneller dan
het downloaden van de pagina's (afhankelijk van je hardware en hoe druk
de server het heeft natuurlijk). De index wordt bewaard in een Berkeley
DB. Ook het zoeken wordt gedaan door ht://dig. De TYPO3 extensie komt
dus niet rechtstreeks aan de index database.

Ik zal deze week nog een demo site online zetten zodat je het kunt
uitproberen.

> Ik had hem al voorbij zien komen en heb wel een project in gedachten
> waarbij ik het wil in gaan zetten, na testen... Dan laat ik het zeker
> weten!
>
> Henjo

Met vriendelijke groet,

Rudy