[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe zoek extensie

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Tue Jul 7 09:40:07 CEST 2009

On 2009-07-06 15:33:56 +0200, Rudy Gnodde <rgn at windinternet.nl> said:

> Hallo allemaal,
>
> Wij hebben een nieuwe zoek extensie ontwikkeld die gebruik maakt van
> het ht://dig zoek systeem. ht://dig is een opensource indexer en een
> zoekmachine die meerdere sites kan indexeren. Het ondersteund verder
> fuzzy search, bestanden indexeren, robots.txt en meta tag robot
> exclusion, enz.
>
> De extensie heeft verder de mogelijkheid om zoeksuggesties te geven bij
> fout gespelde zoekopdrachten ("Bedoelde je...?") via de pspell PHP
> extensie en heeft meerdere hooks om verschillende dingen makkelijker
> [...]

Hi Rudy,

in de eerste plaats: bedankt voor het vrijgeven van de extensie!

Kun je iets meer toelichten over hoe de index bewaard / geactualiseerd
wordt? Performance in vergelijking tot IS?

Ik had hem al voorbij zien komen en heb wel een project in gedachten
waarbij ik het wil in gaan zetten, na testen... Dan laat ik het zeker
weten!

Henjo

--
Stylence | webdevelopment in style