[TYPO3-UG Dutch] welke shop is het beste?

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Jul 3 15:57:20 CEST 2009

Anneke Jansen schreef:
> Jongens bedankt voor jullie antwoorden. Ik kan er alleen inhoudelijk nog niet uit opmaken welke argumentatie is te volgen om voor een bepaalde shop te kiezen?

Mocht de site met name winkelfunctionaliteit gaan bevatten weinig
uitgebreide CMS functionaliteit, dan zou ik eerder kiezen voor alleen
winkel open source software. Naar wat ik vernomen heb van collega
webdevelopers is Prestashop een uitstekende open source oplossing.
Eenvoudiger en minder log dan Magento, sneller, smarty templating en
niet van die hoge eisen aan hosting.

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post