[TYPO3-UG Dutch] welke shop is het beste?

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Fri Jul 3 12:41:10 CEST 2009

De eerste vraag is wat jouw klant wilt.

Commerce/tt_products bied de mogelijkheid je shop volledig te integreren in
je website. Wat betekend dat je artikelen aan inhoud kunt koppelen over je
gehele website.
Bij andere shops (oscommerce bijvoorbeeld) dan maak je een linkje naar de
shop toe en is er weinig sprake van integratie. Die shop staan dan ook min
of meer buiten het TYPO3 CMS terwijl tt_products en commerce en zijn
geïntegreerd.

Voor de duidelijkheid: 1 kost je veel tijd, 2 is snel geregeld.

Als je wilt weten en goed wilt kunnen inschatten welke extensie het beste
aansluit bij de wensen van je klant(en) lijkt me dat je een proefopstelling
gebruikt en er mee gaat "spelen". Dat is de enige manier om je vraag te
kunnen beantwoorden. Je zegt namelijk niet wat de klant wel of niet wilt.

Willem