[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe versies TYPO3

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Fri Jul 3 12:23:33 CEST 2009

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV wrote:
> Omdat het zo'n hot item is met die linkjes en andere bugs:
> Nog niet officieel aangekondigd, maar de urls werken al wel:
>
> http://prdownloads.sourceforge.net/typo3/typo3_src-4.2.7.tar.gz?download
> http://prdownloads.sourceforge.net/typo3/typo3_src-4.1.11.tar.gz?download
>
> <http://prdownloads.sourceforge.net/typo3/typo3_src-4.1.11.tar.gz?download>En
> toelichting via de release notes van de bugfixes:
> http://wiki.typo3.org/TYPO3_4.2.7

Hallo Allen en Ric,

De release is nog niet gereed heb ik zojuist vernomen van Stucki. Het is sowieso
heel onverstandig een release die nog niet officieel is aangekondigd te
gebruiken, zeker voor je klanten. Er wordt op dit moment aan een laatste item
gewerkt en ik verwacht dan ook dat er vandaag wel een final versie komt. Ik laat
dit wel weten.

gRTz

ben
--