[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe versies TYPO3

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Jul 3 01:53:24 CEST 2009

Hey Ric,

Bedankt voor je bericht. Alhoewel ik een hoop lees over iE8 in de
release notes zag ik niet 123 dat het click menu probleem in de pagetree
nu is opgepakt? Het is natuurlijk wel laat dus misschien lees ik wel
niet goed ;)
Wel fijn dat is opgepakt "External links get prepended with base url in
RTE htmlArea in Firefox 3.0.11/3.5b4", echter internal links hebben ook
dit probleem, hopelijk is dat ook gefixt.

gRTz jacco

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post