[TYPO3-UG Dutch] Waar slaat typo3 de TScode op?

Hocom @dvies info at hocom-advies.nl
Wed Jan 28 17:16:40 CET 2009

Iemand ervaring met DAM en een installatie op php4? Helaas draaid er op de server bij de betreffende host nog geen php5.2 en geeft de laatste DAM vesie na installatie allerlei foutmeldingen (je kunt bij installatie zover ik kan zien niet kiezen voor een oudere versie? zoals bij sommige andere extensies wel kan).

Ook bij het verwijderen en vervolgens de BE/FEcache legen gaat het helemaal fout en helpt alleen deels opnieuw installeren van typo3 om de boel weer aan de praat te krijgen. Is er een manier om toch DAM te gebruiken zonder deze problemen. Ik wil graag de t3blog gaan gebruiken en daarbij is DAM nodig.

Hocom Advies
Wiechert Hooghwinkel