[TYPO3-UG Dutch] t3blog inpassen in bestaande site template

Hocom @dvies info at hocom-advies.nl
Thu Jan 22 12:59:00 CET 2009

@jacco ik had je blog gelezen en was eigenlijk daardoor op het spoor gekomen van de t3blog. heb inmiddels al wel wat blogs gezien die het gebruiken en er best goed uit zien. Ben ook met tt_news bezig geweest in combinatie met comments maar ben er even mee gestopt omdat ik het layout technisch niet echt goed kreeg. tt-news is nu ook niet echt out of the box te noemen wat dat betreft :)