[TYPO3-UG Dutch] t3blog inpassen in bestaande site template

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Thu Jan 22 12:46:32 CET 2009

Hocom @dvies schreef:
> Na al eens eerder te hebben gestoeid met de timtab_blog en recent met tt_news, lijkt me de t3blog een stuk begrijpelijker op te zetten te zijn. Wat ik echter wil weten is hoe het blog in een betaande site layout / template in gepast kan worden.
> Uit wat fora dacht ik te begrijpen dat je in de hoofd template wat onderdelen van het t3blog opneemt en vervolgens op de aan te maken blog pagina de onderdelen kunt plaatsen zoals je dat ook wel bij andere plugins doet. Klopt dat? Graag wat tips. Overigens werk ik vooral met templavoila.

Die t3blog is nogal buggy en pril, ik zou eerder tt_news gebruiken met
comments. Als je er niet uit komt met tt_news kun je hier zeker om hulp
vragen..

Ik heb hier een stukje geschreven over t3blog
http://www.training-typo3.com/2008/12/10/t3blog-installation-is-this-the-blog-solution-for-typo3/

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post