[TYPO3-UG Dutch] Meerdere beveiligingslekken gevonden in de TYPO3 core

Willem 2program wpsmp at post.com
Thu Jan 22 12:07:06 CET 2009

Oh absoluut perfect zelfs. Maar zaken als Cross-Site Scripting daar wordt
toch wel op getest voor een release? 4.2.3 was net uit.Verder zijn er wel
veel security issues geweest afgelopen jaar. Persoonlijk vind ik dat dat
de betrouwbaarheid niet ten goede komt. Steeds upgraden geeft ook errors
op het gebied van compatibiliteit en kost je zeeen van tijd. Willem