[TYPO3-UG Dutch] Meerdere beveiligingslekken gevonden in de TYPO3 core

Wiel, J.A.M. van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Thu Jan 22 11:59:53 CET 2009

Beetje flauw dit, Willem.

De communicatie vanuit het Security Team verloopt zoals die hoort en  de uitgebrachte patches werken probleemloos en snel. Bovendien zijn er patches beschikbaar voor zowel de huidige stabiele release, als voor twee (!) oudere branches waarbij het de keuze van de sitebeheerder zelf is om die te blijven gebruiken met alle risico's van dien. Dus vertel eens, wat wil je nog meer?

Verder ben je behoorlijk misleidend bezig door 5.0 in hetzelfde rijtje te plaatsen. Voor zover er al sprake is van een bruikbare 5.0 heeft deze een totaal andere codebase dus zijn deze fouten totaal niet van toepassing op dit product. Nog afgezienvan het feit dat 5.0 nog zodanig in ontwikkeling is (en dus niet af), dat je wel gek moet zijn om hier in dit ontwikkelstadium al een serieuze website op te gaan bouwen.

Dus ofwel ik begrijp je opmerking helemaal verkeerd, of dit is gewoon een beetje flauw..

Groeten,
Bas