[TYPO3-UG Dutch] typo nieuweling

Martijn de Vries mahammer at xs4all.nl
Sun Jan 18 00:14:36 CET 2009

Beste Roland Schoenmakers,

Dank u wel voor uw uitleg. Heb zelf nu enige ervaring met TYPO3 maar was
zelf al best lang benieuwd hoe dit kon. Heb zelf alleen nog een vraagje. Hoe
kun je een gebruikersgroep rechten geven tot de content elementen? Want ik
krijg het niet helemaal voor me kaar.

Als ik het goed begrijp maak je dus daarna een gebruiker aan en deze sluit
je aan de groep: Editors? En als het goed is krijgt hij / zij dan de
rechten?

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is en alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Martijn de Vries