[TYPO3-UG Dutch] typo nieuweling

Roland Schoenmakers, Trigg'r roland at triggr.nl
Sat Jan 17 23:55:10 CET 2009

Hoi Hugo,

Welkom bij de club!
Je moet ervoor zorgen dat je eerst een groep aanmaakt voor editors.
Binnen deze groep geef je aan over welke menurechten ze krijgen,
welke content rechten en welke element-rechten.
Eventueel geef je ze toegang tot (een deel van) de fileadmin
Dan maak je een gebruiker aan als editor.
Uiteindelijk geef je de groep rechten over (een deel van) de
structuur door 'acces' in het linker hoofd-menu te gebruiken en de
groep rechter te geven.

Het een en ander kun je nalezen in de handleiding voor beheerders via
http://www.typo3.nl/

Groet,
Roland Schoenmakers

Trigg'r brand support & Mixed media

Op 17-jan-2009, om 17:59 heeft Hugo Moonen het volgende geschreven: